2011年6月10日星期五

Who

今天终于病倒了
每次心力绞碎都总会病倒
可能心理上的疲累
导致生理上的累垮

昨晚有想哭的感觉
发现欲哭无泪更幸苦
哈哈哈
所以还是不要哭
反正天真的塌下来我也是自己一个人扛

生活上面对再大的问题、困难
从没有放弃和屈服过
因为有挑战才不会闷
回想过去面对种种
原来我的AQ还蛮高的
(好像有点自恋了,哈哈哈哈)

面对爱情
总是无力
或许我不懂得如何去爱别人吧
或许我不配拥有爱情

其实我只是想要一个人愿意陪在我身边
再大的事情我都愿意为你扛下
每个我爱过的人
谢谢你们出现在我的生命里
让我懂得
爱情这玩意
我玩不起
也输不起

真的很想再喝醉一次
让我可以看清楚究竟我在逃避什么
看清楚我是为了什么撑到现在这地步

很累
真的
有人叫我
"dont act strong"
I'm also tired to act
but I need to be strong
I'm just alone, I had to face anything by my own
thx your advice
I'm wont act anymore
I'll found and be who i am
I don mind they hate it or not
I'm promise you,
I swear to the sky
you will surprise next time we meet at somewhere
sure is a good sign not bad

决定了,单身吧.......
21岁的生日愿望没了

哈哈哈哈哈......


Sex and the city's quotes
“Maybe mistakes are what make our fate... without them what would shape our lives? Maybe if we had never veered off course we wouldn't fall in love, have babies, or be who we are. After all, things change, so do cities, people come into your life and they go. But it's comforting to know that the ones you love are always in your heart... and if you're very lucky, a plane ride away”

0 评论:

发表评论